HTML

Hella blogja

Friss topikok

  • ...Péter: Talán örömet okozhat másnak is a Santana koncertről készült élménybeszámolóm, és rengeteg kép amit... (2008.07.29. 12:30) Santana koncert

Linkblog

Santana koncert

2008.07.02. 18:39 egyasokközül

 

Ez nem az a felvétel, amin én voltam, Budapesten múlt hét szombaton. Ott voltam a háromszázezer ember között! Készítettem néhány képet, meg videófelvételt a gépemmel. Szóval nagyon jó volt a koncert, életem egyik legjobb koncertje volt! Ez az egyik kedvenc számom, aminek a videóját fent láthatod! FOO FOO

Imádom a zenéjüket!

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://arlet.blog.hu/api/trackback/id/tr34550012

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

...Péter · http://kepzeljetek.blog.hu/ 2008.07.13. 15:06:36

Hamarosan jön az én élménybeszámolóm is, a Santana koncertről. Az első sorból fotóztam, és videóztam! Nagy élmény volt :))

h 2008.07.13. 20:59:56

NA! Kíváncsi vagyok Péter a videódra meg a fotókra!
Jó, hogy írtál!
Üdv.:Arlet

...Péter · http://kepzeljetek.blog.hu/ 2008.07.29. 12:30:45

Talán örömet okozhat másnak is a Santana koncertről készült élménybeszámolóm, és rengeteg kép amit csináltam! :)))

kepzeljetek.blog.hu
süti beállítások módosítása