HTML

Hella blogja

Friss topikok

  • ...Péter: Talán örömet okozhat másnak is a Santana koncertről készült élménybeszámolóm, és rengeteg kép amit... (2008.07.29. 12:30) Santana koncert

Linkblog

karácsonyfadísz vagy őszi-téli fadísz

2009.02.02. 17:28 egyasokközül

A következő papírdíszeket nemcsak karácsonyfára rakhatjuk, hanem gyerekszobába, vagy éppen az őszi-téli időszakban a fák ágaira is, hangulatteremtőnek.

Szükséges hozzá: Színes kartonpapír és fénymásolópapír, olló, folyékony ragasztó, színes gyöngyök, filctoll.

A képen látható madarak esetében a kartonpapírból vágtam ki az alapformát, a szárnyakat pedig fénymásolópapírból készítettem. Az ötletet a Kreatív magazinból vettem.

Saját ötlettel is előálltam, a kék madárra egy japán írásjelet tettem. Nagyon tetszik. Jelentését sajnos nem tudom, de egy unokatestvérem japán ismerőse írta nekünk karácsonyra egy képeslapra, úgyhogy jót jelenthet.:)

A kartonpapírra gyöngyök mellett egyéb szalagot, csipkemintát vagy csomagolópapírt is ragaszthatunk, de rajzolhatunk is az alapfigurára.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://arlet.blog.hu/api/trackback/id/tr83918514

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása