HTML

Hella blogja

Friss topikok

  • ...Péter: Talán örömet okozhat másnak is a Santana koncertről készült élménybeszámolóm, és rengeteg kép amit... (2008.07.29. 12:30) Santana koncert

Linkblog

A mai napom és a szurkolás

2008.08.24. 16:50 egyasokközül

Jól telt eddig.

Délelőtt megnéztem a vízilabdamérkőzést az M1-en. Sokszor úgy voltam vele, hogy nem fogom tovább nézni, mert csak a szívemet fájdítom, azok után ami ugye a kézis lányainkkal történt. De erőt vettem magamon, s azt mondtam magamban: "Ha a mieink megnyerik a meccset az amerikei csapat ellen, akkor nagyon boldog leszek, ha viszont nem, akkor nagyon szomorú." Közben arra gondoltam, hogy ettől még a világ majd tovább fog menni, bármi is lesz az eredmény. És így lett. Szóval az anyukám én és a nővérem együtt szurkoltunk a tv előtt a magyar válogatottnak. Szerintem ezzel sokan voltak így az otthonukban lévők. És milyen jó, hogy így voltunk.

Ezen kívül a kommemntátor is elég vicces beszólásokat ejtett. De végig igazából az összes kommentátorunk az olimpia idején. Pl. Amikor ideges volt az egyik edző, azt mondta róla, hogy "most jött a szaunából". Vagy az egyik vízilabdajátékosunkra megjegyezte, hogy olyan magasan ki tud emelkedni a vízből az illető, mint "egy lift a toronyházban".

 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://arlet.blog.hu/api/trackback/id/tr57630602

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása